Obserwatorzy

piątek, 20 grudnia 2013

75.Przerwa świąteczna..

Hej! To ja Lucky! Przepraszam,że ostatnio nie pisałem,ale od niedawna  dzieją się dziwne rzeczy w moim domu między innymi:
  1. Rodzice Agaty przynieśli  dziwne drzewko,które postawili na balkonie.Przy każdej okazji obwąchuje je,ale przeszkadzają mi kolce umieszczone na gałęzi tej rośliny.
  2. W lodówce pojawiło się mnóstwo szynek.
  3. Ogólnie w mieszkaniu jest straszne zamieszanie:wszyscy mówią o Świętach Bożego Narodzenia i o ubieraniu choinki.Ciągle dręczy mnie pytanie co to jest choinka i w co ją ubiorą.
Z powyższych powodów postanowiłem prowadzić dochodzenie.Dlatego do końca tego miesiąca nie będę pisał,ale nie martwcie się!W styczniu opowiem Wam co się wydarzyło w trakcie mojego dochodzenia.Oooo..!!!Słyszę,że ktoś wychodzi na balkon!Lecę obwąchiwać drzewko! Do stycznia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz